Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Thursday, January 13, 2011

Batal...

Aku baru je berkobar2 nak attend SAP Training tadi bile tetibe aku terima panggilan dari En Fad mengatakan yg training ari ni cancelled... Aduhai. Jadinye SAP Training aku ditunda ke hari isnin & selasa depan iaitu hari offday aku- Isnin & selasa. Final day training plak ditentukan kemudian sbb minggu depan start hari rabu aku dah kja pagi for 1 week. Makna nya final day hri ke-3 utk SAP training aku maybe akan dimasukkan ke schedule bulan depan.. :-(

Now aku kat umah,... nak tido lepas update FFD. Cuaca ari ni best gak klu nak tido hehehe, cerah tapi angin luar buat mata ngantuk.Ok guys, aku nak beradu dulu ye.

Tido sambil ditemani bunga2 Flip Flap kesayangan ku...kekekeke.Bagus gak batal, bole aku tido, aku pun ngatuk sgt2 neh.. ZZZzzzZZZZZZ.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...