Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Thursday, January 27, 2011

Tempat Bermain dulu-dulu.

Ptg td pi umah nenek. Nak visit nenek jap sbb esok aku dah nak fly balik kl. Time bertolak balik tu...sedih,.. sbb tgk nenek berdiri kat serambi sambil melambai2 pada ku.

Gamba bawah menunjukkan tempat aku bermain2 kat halaman umah nenek time kecik2 dulu bersama cousin2 ku yg sekarang sudah pun dewasa & menjalani kehidupan masing2. Kat halaman umah nenek ni lah aku, adik beradik & cousin2 ku bergaduh, menangis & membesar bersama2 walaupun berjumpa hanya pd hari minggu. But waktu cuti sekolah, aku akan stay umah nenek sepanjang cuti. Syokk klu ingat kenangan time kecik2 dulu bersama adik beradik & cousin2. Kebiasaannya weekend aku selalu tido umah nenek...:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...