Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Monday, June 13, 2011

Archie.

Since Handphone aku rosak bulan lepas, banyak number2 contact kawan2 hilang, yelah sebab semua num2 fon ade yg letak kat simkad & ade yg letak kat phone. Jadinye semua yg letak kat phone,...dah xleh nak retrieve. Maybe soon nak anta request num fon kawan2 through FB hehehe. Baru ni tadi, aku dikejutkan dgn panggilan dari salah seorg kawan kat tpt kerja lama di Menara Dayabumi. Hmmmm miss the moment kitorang lepak kat pantry berborak pasal masalah kerja hehehe.
Now aku kat opis,... tgh tunggu masa nak balik lagi sejam. Sambil2 tu aku baca Komik Archie tu pun kalau xde issue. Penah dgr Cite kartun Archie x?.... Aku rase mesti ade yg pernah kut kan hehehe. Kartun Archie ni wujud time aku masih kecik lagi, time2 tadika cmtu la aku rase. Hmmm x sangka skang pun masih ade lagi komik neh. Komik ni pun aku pinjam dari Paulson.


Kartun Archie ni yg aku tahu adalah kartun bersiri. Aku mmg suke Komik Archie ni zaman kecik2 dulu. Suke bukan bace, tapi tgk gambo kekeke. Watak selain dari Archie lak, yg aku ingat, Jughead, Betty, Veronica etc.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...