Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saturday, June 18, 2011

Jumaat & Minum Petang.

Post ini sepatutnya aku publish semalam but apakan daya,... Connection Maxis broadband aku Tak bole connect. Dah puas aku call Maxis hotline & dah buat byk configuration tapi.... still connection terminated, Signal WCDMA tak de,.. apatah lagi HSPA/ GSM, langsung x muncul. Hmmm.... apepun,.. ku ucapkan berbanyak-banyak terima kasih atas bantuan Customer Service Exec Maxis (Riza/Khairi/Azhar... lagi 2 org aku dah lupe nama hehehe) atas bantuan kalian walaupun connection internet ku still xleh guna. Sebabnye kat area umah aku skang Coverage Maxis tgh problem. Tak tau sampai bile hehehe.Terima Kasih atas makluman.
Ape pun ni gambar yg sepatutnye di post semalam... Salam Jumaat 17/06/2011.


On the way balik rumah dari Masjid,.. sempat menyinggah kat gerai Kakak tepi jalan nak bungkus Keropok Lekor nipis & Cekodok Pisang.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...