Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Wednesday, October 20, 2010

Insomnia

Aku terkena insomnia mlm ni. Xtau la nape mate xngantuk2 lg. Td dah byk magazine aku belek semata2 nak buat mata ngantuk tp xberhasil.Nak tgk movie tp xde mood plak, skang ni pun tv terpasang je... tp aku plak buat benda lain (berfikir) bukan tgk tv pun.Maybe aku byk fikir, ye la aku mmg byk berfikir dr td sampai la ni, mcm2 aku fikir. Mcm2 perkara yg bermain dlm otak aku skang ni.......
Aku rase mcm dah xsanggup nak buat mata ngantuk... Xtido sampai esok pagi pi kja pun xpe lah, dgn satu penyelesaian sekiranya aku mengantuk dlm office esok... aku bole bancuh Kopi neh......

Kalau ngantuk gak, alamatnye lunch pun aku minum nescafe pekat je la esok.... Xtau dah nak wat cmner ... mata mmg xngantuk...Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...