Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Wednesday, October 20, 2010

Nescafe Pekat

Hari ni after work... sampai umah kol 4pm++.... baru aku dpt tido. Just imagine, sepanjang morning shift td, aku xde rasa nak tido pun,.. maybe awal2 pagi lg aku dah minum nescafe. Then bila colleague aku nak pi lunch.. aku pesan tapaukan nescafe lg kekekeke,....Nescafe je la penyelamat aku memandangkan semalam aku mmg xleh tido. Okok ye la sebenarnye aku dpt tido tp kjap je dlm satu jam... xcukup..:-)
Cite pasal Kopi / Nescafe ni kan... sbnrnye dah lama dah aku amalkan minum nescafe pekat klu rase ngantuk kat office..seingat aku since tahun 2004 lg time tu aku kja kat Tmnet.Sejak itu mmg klu aku imsonia xleh tido mlm...esok pagi kja mesti aku byk minum Nescafe pekat & penah tu x makan. Ade gak member2 aku tanya... nnti byk sgt minum apatah lg pekat, Xpening ke?.. ermmmm bg aku x.. sbb klu aku x minum lagi aku rase pening sbb tahan ngantuk...
Tp kwn2 blogger... jgn tiru k,... bahaya kekeke. Bahaya ke?ermm aku pun tatau arrrr kekeke..maybe kut. Ermmmm It depends on you to decide. Ade baik buruk nye kut cuma jgn overdose je la mcm aku neh hehehehe.... terutama pd sape2 yg ade masalah imsomnia.

Cheers!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...