Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Thursday, October 14, 2010

Wedding invitation.


Bulan depan aku ade 3 undangan ke Wedding reception. 1 kat Butterworth Penang atas undangan bekas collegemate, another is kat Damansara Damai atas undangan bekas officemate, and the final one kat Mersing JB atas undangan bekas officemate gak. 2 drpd undangan tu adalah pada hari & masa yg sama 6th November 2010. Yg Mersing tu plak on the 7th.Ermmm aku pun xpasti samada aku leh gi atau x,... ermmm risau ade committment je pade hari tu nnti. Nak attend yg kat penang tp nak mintak cuti lak payah sbb aku dah set ngan boss aku nak amik cuti in mid Nov. So klu aku dah mintak cuti early Nov then, nak mintak mid Nov nnti mmg pening la boss aku, mesti die x kasi nyerrrrrrr, da tau dah kekeke. Nak plan awal...takut x jadi je on 6th Nov tu nnti..... nak gi, xnak gi, nak gi, xnak gi..... lor tgk la cmner nnti...kekeke. Mcm x je kan hahahaha.

Jemputan Open house raya lepas mengajar aku jgn buat keputusan terburu samada dpt gi atau x. Sbb nyer,... aku dah bgtau yg aku akan gi, last2, tpaksa cancel sbb something turns up. So ermmm,... yea its a lesson, maybe kikiki,... ye la kan betul la tu kan... ye ke?... klu cancel kan dah menecewakan org yg invite tu ye x.. ermmmmm hehe, melalut je aku ni kan..hahaha whatever!!!!! WINK!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...