Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Sunday, December 26, 2010

Chinese Wedding.

Seawal jam 8 pagi, aku dah on the way ke Puchong bersama my boss Damian & my supervisor Sonny utk menghadiri wedding officemate ku Alvin. Aku attend pun sbb ari ni aku kja mlm so siang aku free.Ini adalah kali pertama aku attend majlis wedding utk kaum cina. Yela selama ni aku mane ade officemate cina yg kira rapat sebelum aku kja kat tpt baru neh. So kali ni aku berpeluang melihat sendiri acara bilamana rombongan lelaki nak pergi & menjemput Pengantin perempuan. Fuhhhh mmg betul2 kena si pengantin lelaki, malu ade, kesian ada,nak gelak pun ada, tp tu semua adat mereka sebelum pengantin lelaki dibenarkan berjumpa pengantin perempuan utk acara minum teh. Utk acara tu je hampir 2 jam pengantin lelaki & rombongannya kena buli, sian kawan ku Alvin.HAHAHA.Nasib baik kawan2 Alvin semuanya sporting2 walaupun kena buli gosok gigi bukan pakai colgate, tapi pakai "SOS CILI".Waaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! Nasib baik gak aku x kena sekali sbb aku ikut rombongan lelaki, maybe sbb aku muslim so diorg xsampai hati kut...hehehehe. Dlm aramai2 tu hanya aku & supervisor ku je yg beragama islam. Well, so far, best gak.... Meriah dgn aktiviti. Kat bwh ni gambo perhiasan kereta utk pengantin,..comel!!!.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...