Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Friday, December 17, 2010

Weapons Of The Gods.

Ni satu lagi alam yg baru diperkenalkan dgn penuh minat oleh Paulson & Jason kpd aku - Alam Komik (Manga atau anime). Hmmmm,.... Macam2 depa berdua nih... diorg bercerita je,... terus aku jadi minat. Aku yg mmg xberapa minat bace komik anime ni pun dah jadi minat bila dgr diorg bercerita..... So skang ni aku tgh follow komik nih - Weapons Of The Dragons.

Online comic,.. amik through internet je,... masalahnye skang aku dok tgk gambo je utk faham cerita,... sbb xde translation dlm English or BM,semua nya dlm Bhs Cina. Ni pun aku baru bace (bace ke tgk gambo?...kiki) volume 1. Semuanya ade 3 volume. Volume 1 ni pun amik masa nak abih. Storyline agak best, cerita tentang Senjata Syurga & Senjata Demon... cmner aku tahu? aku bace info dari WIKI kekeke,... ade gak a few yg Jason cerita kat aku, kdg2 depa la jadik transator aku kalau aku xfaham babak dlm part komik tuh,.. well sape suh perkenalkan aku dgn komik nih,... aku dah terrrr minat,.. Tpaksa la Jason jadik translator aku (Chinese to English)if aku xfaham babak...kekekekekekeke.
So far komik2 lain yg menarik perhatian aku ialah Hareluya II Boy dan City Hunter. Best...:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...