Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saturday, December 4, 2010

Payung Apple??

Today is my offday tp sejak kol 9am lg aku dah kuar umah sbb ade hal yg perlu di settle. Alhamdulillah semua dah selesai cuma Byrn utk Pinjaman Pelajaran Mara je yg aku kena settle kan dlm waktu weekdays nnti.Ermmm ptg plak aku ade temujanji dgn my ex boss,...kt Wangsa Walk sbb nak kasi barang yg depa pesan dr my hometown..hehe..adelaaa, makanan. Hmmm lama gak dah x jumpa dgn my ex boss,... ade dlm 6 bulan sejak last kitorg reunion bbrp bulan lepas. Thanks to my ex boss sbb belanja makan kekekeke,....
Balik td aku sempat merayau2 sekitar Wangsa Walk... tgk2 brg... sbb byk booth2 kecil yg dibukak di tgh2 ruang hall maybe bersempena dgn perayaan christmas. Dan aku sempat beli payung ni.... hehehehehe

Jualan Murah- RM10 je
Aku beli pun sbb aku xde payung.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...