Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Friday, December 24, 2010

Minum Petang.

Aku habis keja suppose kol 3pm tadi but terpaksa balik lewat sbb nak siapkan claim utk bulan neh...Aiyoooo awal2 tadi xnak siapkan, last minute baru kelam kabut.kekeke.
Sebelum siapkan claim tadi aku sempat pi canteen bersama my officemate Fadli beli makanan utk minum petang hahaha (sempat lg tu walhal claim kena submit ari ni gak last day).Makanan kegemaran aku kat canteen sudah tentu Sandwich Sardine, murah jer 80 sen sekeping. Selalunya kalau aku kja ptg, aku akan beli 4 keping sekali makan sebelum masuk kja.



YEAHHHHHH,...claim aku utk bulan Dec 2010 dah submit.Sanwich Sardine pun dah habis aku balun. Chow dr office, Time for Left 4 Dead kat umah!!!!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...