Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Monday, December 20, 2010

Hati Kering.

Hmmm tpaksa gak aku kja ari ni, today is suppose to be my offday. Mlm semalam officemate aku call lak nak mintak aku gantikan die kerja pagi ari ni sbb die kena hantar adik die dari Sabah interview kat KL. Xpe lah, its not a big deal. Sib baik gak die nak ganti shift aku esok. Maknanye..aku offday esok..Yeayy.
Sesuatu yg aku x suka terjadi ari ni - Kena marah atas perkara yg x sepatutnya dimarah. Sedih, Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!. Sensitive lak aku...dah try nak jadi hati kering xleh,.. tetap gak terasa hati...LOL!!!!!

Adat kerja, mmg cmni,..kekeke,..kena tahan jer.:-)

1 comment:

Mag said...

relax.. cool la beb.. jgn la mcm nie.. x best la.. anyway.. blog anda sungguh menarik buat saya tertarik.. suka dan follow anda

Ini entry terbaru saya..
Cara cepat tingkatkan traffic
Aku nak rambut mcm Dr Rozmey
Gempar! ramai bantah aku wat rambut DdR
Nikah Gantung selesai masalah Seks bebas
Mari lah ROGOL saya!
Kurang ajar punya orang tua!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...