Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Monday, December 13, 2010

PHP MySQL - For Sale.


Dalam sibuk mengemas rak magazine tadi, aku terjumpe 1 buku yg dulu nye mmg aku pakai sepenuhnye utk rujukan programming. Time tu aku tgh buat 1 implementation tentang system Donation & Hazard response utk humanitarian company yg menggunakan PHP & MySQL. Nampak nye skang aku dah dah tak pakai lagi buku ni sebab ianya terlalu advanced, aku ni tahap2 beginners je. Dulu aku tersilap beli, aku ingat kan buku ni utk beginners. Lagipun buku ni dulunye berbalut time aku nak beli, so aku xdpt tengok intipati buku ni secara lebih detail whether its for beginners or experts. Aku beli dgn harga RM63.90 pada April 2010. Now aku ingat nak jual dgn harga RM35 je. Klu ade blogger2 yg terbace ni, klu rase mcm berkenan nak beli,sila la email aku yerk (funnyface001@gmail.com). Khas utk sesape yg mahukan tips2 lebih detail dlm PHP MySQL.

Tajuk Buku : REKABENTUK & PEMBANGUNAN APLIKASI PORTAL WEB DENGAN PHP MySQL - Bersama aplikasi pelayan web bagi XAMPP, WAMP, MAMP, Apache2TRIAD, PhpDev, PhpTriad & etc.
Keluaran : VENTON.
Pengarang : Rosli Ab Ghani & Roslan Aminudin.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...