Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Thursday, February 24, 2011

3 Days in a row.

Kerja 12 jam since hari selasa lepas, membuatkan aku rase macam xde life. Aku even rase mcm office ni dah jadi umah aku hahaha. Sebab ape, bila pagi kol 7 after duty balik2 umah je terus tido sbb teramat mengantuk. Xbangun2 & tertinggal solat sampai la bangun dekat kol 6 ptg. Bangun, angkat dr katil pi mandi & terus pi kerja balik. Umah aku tu dlm 3 hari ni jadi tempat persinggahan utk tido jer kan. Skang ni aku dah xsabo nak balik umah dan tido, xtau la ari ni aku akan tido dr pagi sampai ptg mcm semalam. Thank God esok aku dah start kja shift mcm biase (bukan 12 jam). Aku Kerja 12 jam selama 3 hari ni pun sebab replace org. Gosh really,.. kerja 12 jam mmg xde life!!! Tapi ye lah... 4 jam tu kira OT. Bagus gak dari segi $$$$ hihihi.

Dah tau akan kerja 12 jam hari ni, aku dah siap2 beli jajan utk diratah kala keboringan. Ye la kja malam kdg2 mmg xtau nak buat ape kalau xde issue. Nak tido xleh, mata kena bukak sebab byk yg nak kena monitor. Best plak sebab leh tgk youtube kaka.

Cmni la rupa workstation aku time aku tgh naip neh (sempat lg aku ni nak snap). Tak sabo ar nak tunggu kol 7am, 5 minit je lg........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...