Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Tuesday, February 8, 2011

Nominated? Tawakal....

Tired, even kerja duduk ngadap komputer je. Tapi...disebabkan fikiran penat, badan pun jadi penat sekali. Sape kate kerja duduk x penat? Penat mata, penat minda ok. hihihi
Esok lusa aku dah mulai busy dengan training dan taklimat,.. time offday aku lak tuh. Ermmm xpe, aku redha & terima dgn penuh keikhlasan sbb ape yg aku buat esok & lusa adalah penentu kerjaya & hidup aku dimasa depan. Aku gembira sebab walaupun belum lagi habis training, tapi aku sudahpun di nominated. Nominated utk ape?... Biarlah aku sorg je tahu...:-)
Alhamdulillah, Aku bertawakal. Semoga aku terpilih...Amin Ya Rabbal Alamin.

Aku pernah jatuh. Aku harap usaha ku kali ini tidak sia2 utk memperbaiki diri & kehidupanku. Attach kat atas tu adalah petikan dari blog frienster ku yg skang ni dah terbengkalai hehehe. Mesej yg bagi aku amat bermakna.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...