Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saturday, February 12, 2011

Birthday...

Perlu ke dirai?... bagi org yg xramai kawan & low profile macam aku ni,... sudah tentu aku akan kata...hehehe Xperlu. Tapi, jauh di sudut hati... ade gak rase nak dirai di harijadi. Sedih je bunyi...kakakakaka
So far, birthday celebration yg paling best dalam hidup aku ialah sewaktu aku berkerja di Sg Buloh Hosp awal tahun lepas, gembira rasenye bila kawan2 & boss berhempas pulas menyediakan juadah, birthday cake dan kejutan buat aku dan pada masa itulah aku rasa aku betul2 dihargai. Bila dikenang balik,... ermmmmm hai x usah lah dikenang balik.
Skang, aku sorg2 kat bilik..... bergelap. tgh mengenangkan nasib diri hehehe,..ceh haha. Nak tido xleh, mata masih terbuka luas, alamatnye esok pagi kerja aku kena tapau nescafe pekat lagi la jadahnye. Kat bawah ni lah satu2 nye hadiah harijadi yg aku terima,.. from my friend Abang Faidzal dari Takaful Prudential, tu pun sbb aku amik insurans neh under depa. Alaaa,.. tahun2 sebelum2 ni pun xde hadiah, melalut jer aku neh kekekeke.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...