Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Friday, February 4, 2011

Mengejar masa (KLIA Express).

Sebak kala meninggalkan kakak ku & family di KLIA time aku dah nak bertolak balik ke KL. Semoga perjalanan Kakak ku & family ke Riyadh berjalan dgn lancar & dilindungi oleh NYA.


On the way balik kl (Sedih lg ni)...
Ermmm aku tpaksa balik kl naik KLIA Ekspress dgn tambang RM35 sehala direct ke KL Central sbb aku keje ptg ari ni start kol 3pm. klu naik bas alamatnye lambat lah aku masuk keja.Aku berlari2 anak ke Station KLIA Express tadi dgn muka tebal & diberitahu bahawa perjalanan ke KL Central akan mengambil masa 28 minit sajer. Time Train bertolak 1:25pm. Sampai KL Central kol 1:49, mmg pantas & tabik, a very good service,.. aku sempat masuk kerja on time :-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...