Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Sunday, February 13, 2011

Nasi Lemak Awek Telekom.


Breakfast pagi ni dengan nasi lemak lauk paru kat stall awek Telekom kekeke. Nape dipanggil nasi lemak awek telekom?... hahaha sebab yg menjual nyer adalah seorang awek,... dan lokasi nye adalah di hadapan bangunan telekom kakakaka.

Aku sebenarnye kelaparan pagi ni td sebab nak tunggu Nasi lemak pakcik kantin bukak. Kebiasaannye nye kalau aku kerja pagi, kat pakcik tu la aku beli nasi lemak sbb stall depa dalam kantin office aku je jadi tak payah susah2 nak berjalan kuar building utk beli breakfast. Lagipun murah. Tunggu punye tunggu, rupanye ari ni mmg depa xbukak bisnes, aku ingatkan ahad pun depa bukak sbb ye la stall depa dlm kantin jer.

Alahaiii terpaksa gak aku berjalan kuar gate beli nasi lemak kat tpt lain sbb perut dah kasi signal kekekeke, cari punya cari last2 beli kat awek telekom jer. Dulu kerap gak aku beli nasi lemak kat sini, tp xleh selalu sbb depa charge mahal sket hehe. Pe2 pun nasi lemak lauk paru awek telekom ni mmg sedap, lagi umpph dr nasi lemak pakcik kekekeke.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...