Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Sunday, March 6, 2011

Hancur luluh yg sementara.

Semalam merupakan hari sabtu bekerja ku yg aku rasa paling sibuk setakat ini. Aku rasa mcm dah hancur luluh seluruh minda hahaha. Mummy call pun aku xdpt angkat sbb busy terlampau.
Berhubungan dgn pelbagai pihak... seantero negara (US, Philpphines, Malaysia) hanya melalui phone conferencing mmg aku rasa pheeeuwww,.. a bit of language barrier. Ye lah, slang english philipphines & english us lain. Lagi senang ckp dgn org us dr org philipphines frankly said sbb pertuturan philipphines samar2, X sharp mcm us ckp. Difficulties in understanding the way of pronounciation. Mmg memenatkan & aku asyik garu kepala, ponin...ponin. Sape kata kja duduk x penat..kakakaka.
Semalam pun tpaksa buat OT sbb issue x solve lagi. Kena tunggu issue solved through phone conferencing tu baru le aku bole balik. Penattttt!!!! Harap2 hari ni x jadi mcm semalam, aku rasa mcm x cukup tido. Dah le aku ni kerap insomnia ..lol!!!!

Breakfast aku pgi neh....nasik dagang jerrrrrr!!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...