Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Friday, March 4, 2011

Selagi ade kudrat.


Good Morning Bloggers.. :-)
Pejam celik pejam celik, rupa2 nye, dah masuk 8 bulan aku kerja kat sini. Kat maner? hehehe Off record!! Hmmmm agak lama jugak kan, aku x sangka lak sekejap je masa berlalu, rasa macam baru minggu lepas aku report duty. Plan awal terima kerja sini dulu nak kerja dlm bbrp bulan jer sementara nak cari better offer yg lebih menjamin masa depan sbb ye lah kerja mcm aku neh,.....kalau nak tunggu peluang career enhancement, mmg pyh, amik masa... maybe lebih 10 tahun lebih, tu pun kalau ade, kalau xde... ??? Ape2 pun aku tetap bersyukur, aku boleh lagi hidup & makan dgn ape yg ade skang...hehehehe. Selagi ade kudrat selagi tu aku akan mencari peluang yg lebih baik utk meningkatkan taraf kehidupan & utk hantar my parents naik Haji. InsyaAllah. :-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...