Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Thursday, March 10, 2011

Tunggu Lunch.

Bila dah lepas minggu morning shift ni kan,.. aku rindu la plak nak breakfast kat stall uncle opposite tempat kerja ku. Depa ni bukak stall dlm umah jer. Juadah utk breakfast mmg sedap2. Tapi agak mahal gak especially nasi lemak. Kalau kuih2 tu biase2 jer harga, tapi Cucur udang depa mmg meletup, sedappppp. Sila belek balik post aku yg lepas tentang cucur udang kekeke, tu la dia, cucur udang yg rangup. Yelah bila dah offday ni apatah lg nextweek aku dah start kja malam, sudah tentu aku xdpt nak breakfast kat uncle tu. Kadang2 aku pun terfikir jugak, kalau juadah yg dijual sedap2 belaka, orang ramai takkan berkira tentang harga, itu lah yg aku rasa bila makan kat stall uncle tu, mmg puas hati makan kat sana. Gambo kat bawah ni adalah menu aku time aku kerja morning shift 2 ari lepas, nasi lemak lauk ayam kari, sedapppppp. Aku skang lom breakfast lg, maklum nak pi jalan jauh, mau nye aku makan tunggu lunch jer nnti.Kat area condo tpt aku tinggal neh pyh sket nak dpt breakfast. Kalau lunch at least ada restaurant kat tingkat 2 bawah tu. Waaaaaa... aku lapo,.... tp tpaksa tunggu lunch time,...malas nak kuar jauh2.

HARAP MAAF, GAMBAR AGAK KELAM. HEHEHEHE

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...