Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Tuesday, March 1, 2011

Kena Fikir-Fikir.


Time awal2 masuk shift tadi aku dah rase something, mcm x sehat jer. Rase pening2 & rase rimas. But aku try tido kejap2 utk hilangkan rase x selesa tu dgn harapan ianya bukan petanda aku nak demam lagi hehe. Nasib baik gak aku kerja malam, issue & network alert ok jer mlm ni, dpt gak aku tido kejap2 sbb yelah cmner nak perform kalau badan rase x berdaya. Skang ni baru ok sikit, tadi maybe sebab aku byk fikir, aku xleh kalau byk berfikir keterlaluan, mesti akan demam la, pening la, insomnia la...hahaha, xleh nak elak dr berfikir kalau sesuatu tu buat kita kena gak fikir. Mmg kena gak.Apepun, im so much thankful to my mum for calling me. Syg Mummy.:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...