Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Wednesday, March 23, 2011

I mean it....

Aku minta Maaf. Apologize.... Sorry. :-(
Aku minta maaf sekiranya aku terkasar bahasa & meninggikan suara ketika bercakap dengan kalian. Aku tidak bermaksud untuk berbuat begitu, the pressures of work make me act outside the limits.
Akan tetapi, kalian harus faham, Orang-Orang yang bekerja seperti aku memerlukan fokus & perhatian daripada kalian untuk menyelesaikan masalah kerja kalian. Sekiranya kalian mengambil ringan tentang apa yang aku tanya, siapa yang tidak terasa baran. Kerjasama adalah penting antara pengguna & aku. Kerja aku membantu kalian, jadi apa salah nya beri kerjasama kalau mahukan penyelesaian. Aku tidak salah, begitu juga kalian. Tidak ada sesiapa pun yang salah.
Once again I beg a thousand of forgiveness. Aku tidak bermaksud. I did not intend of yelling. :-(

**** Ade lah dalam bbrp org yg kena tengking ngan aku ari neh... kekeke,.. aku x bermaksud tau. Rase nak nangis pun ade neh, aku x biase tengking org neh. Kesian lak aku kat depa2 tu. Aku bukan jenis tengking org tau. Keadaan membuatkan aku jadi begitu.Sorry erk. Kekekekeke... really i mean it. Sekadar luahan aku tentang apa yang telah terjadi pada hari ini. hehehehe....:-(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...