Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saturday, July 9, 2011

BERSIH 2.0 Malaysia.

Aku publish ni after Perarakan BERSIH 2.0. Adakah ini bermakna aku sokong atau tidak?... Hahahaha, Aku tak sokong siape2. Neutral. Ingat nak pi ke Stadium Merdeka hari ni tadi tp cancel lak. Bila fikir2 balik better tak yah pegi, risau nanti naya kena tangkap walaupun kita saje jer nak tengok suasana ala-ala mogok besar-besaran yg aku tak pernah lihat in real life. If aku bagitau Mummy pun sure die tak suh aku pegi walaupun utk tengok dgn matra kepala sendiri hehehe nak amik experience la katakan ye... sekali seumur hidup tgk real. Ahhhh..... ok lah. Ni antara beberapa gambar yg aku dapat dr my colleague Andi tentang apa yg berlaku oada hari ini. Photos Credit to Azlan Zamhari (Picasaweb).





Happening gak Malaysia ni kan Ngan Perarakan / Perhimpunan haram macam neh?
Impact - Merugikan ramai pihak sebagai contoh, peniaga yg berniaga dijalan2 tempat perhimpunan haram tak der business, Pelancong yg tidak dapat menikmati keindahan malaysia kerana dihalang memasuki kawasan bandar KL, kesesakan lalulintas, Sampah yg berselerakan selepas perhimpunan dan lain- lain lagi.Byk yg rugi wooo. Jangan lupa nanti tengok berita ye utk info lanjut kikiki. :-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...