Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Sunday, July 17, 2011

Shopping sekali.

Kelmarin, kawan karibku Sam singgah dtg KL dari Sarawak untuk shopping before bertolak ke Turkey pada pagi ni flight pukul 3am (Dah fly pun die). Sempat lak aku shopping sekali ngan die, maklum aku di KL jarang shopping. Aku hanya shopping kalau My bff datang kl sebab waktu diorg shopping,..aku pun shopping sama kakakaka. So bawah ni adalah T-Shirt "V" Neck yg aku beli kat TOPMAN. Design yg sama tapi aku beli empat warna - Yesss aku suka 'Green' sebab tu cenderung pilih color warna tu. Besides that, Merah & kuning juga adalah my Fav color cuma tadi takde warna Merah terang & Kuning. hehehe.

Ok, before Sam bertolak pi KLIA td, kami sempat berjalan-jalan kat KLCC (Which before this, Sam Shopping sorang2 kat Bukit Bintang, Sorry Sam coz tak dpt accompany u shopping kat bukit bintang sebab aku kerja la plak, petang baru aku dpt temankan hehe). Jalan-jalan sampai ke malam, lepak sebentar kat Starbucks KL Central before kami berpisah (Sam menuju ke KLIA menaiki KLIA Transit & aku pula balik ke rumah. Gambar bawah - Memang Sam kena jadi model aku kalau kami berjumpa hahaha.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...