Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Thursday, May 19, 2011

Handphone Problem.


Aku skang ni tgh dihimpit masalah telefon bimbit. Telefon bimbit ku (Sony ericsson c905 - gambo atas) tetiba je meragam sejak beberapa minggu lepas. Nak Tahu ape masalahnye?

1. Bila charge,... kena ade posisi. Kalau x berdiri, dibaringkan.... kalau x dibaringkan, kena kasi berdiri baru boleh charge. Kadang-Kadang x boleh charge langsung, kena letak atas bantal & ditonggeng baru boleh charge!!! Ade bbrp ketika tu amik masa berjam2 semata2 nak cari posisi!!! Adeh!!! Demand handphone neh, kita nak kasi depa makan... depa nak posisi lak,.,huihhhh.

2. Aku ingatkan handphone problem... nasib baik lom hantar kedai nak baiki. Rupanya2 charger problem. So beli charger baru... ok kjap jer.

3. Dah beli charger baru,.. die ok dalam 2 hari jer. Lepas tu asal charging je, message kat handphone kata battery yg digunakan dalam handphone tu bukan battery c905, alahaiii selama ni ok jer!!!!!! Hishhh geram rase nak amik lesung batu lepuk jer, tapi nnti aku xde handphone lak, kena kumpul duit lg nak beli baru,..xpe sabo dulu kekeke.

4. Tadi aku dah tikam handphone ni. so cover die broken sikit. xpelah still bole pakai. Sian die dah pecah sket dah- emo aku neh kakakaka. ermmmmm tapi aku terfikir nak beli handphone baru. A brand new handphone. Ingat nak beli Nokia je dah skang,...Sony ericcxson ni mengade2 sgt, dah byk koleksi charger sony ericcsson aku beli dowh!!!!!! semata2 kan!!!

5. Skang ni baru aku rase mmg handphone ni mmg problem... kena gak anto kedai utk baiki. Tapi masalah nyer,.. dah byk kali aku anta kedai. perabih duit je nak anto lagi tau!!!!!!

6. Solution,... cari handphone baru... kalau boleh nak cari Nokia. Aku ingat nak beli yg ni kalau Nokia la- Nokia c7.


Kalau Sony ericcsson lak (hamboihhhh...still lg sony neh) Ok kalu sony ericcsson, aku rasa nak beli satio. Tgk la cmne nnti.....ermmmmmm.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...