Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saturday, May 7, 2011

Virus menyerang badan.


Virus menyerang badan, Ini adalah bak kata Dr Saharuddin kat Klinik Dr Izham tadi. By the way, bukan aku yg gi klinik tapi my supervisor Sony. aku accompany die pi Klinik Dr Izham akt Setiawangsa td nak amik ubat & jumpa Doctor. Hmmm... memandangkan aku pun dah hampir nak demam & kat opis aku pun rata2 nak demam dan ada yg selsema, ini mungkin disebabkan virus dr badan masing2 yg telah di sebarkan ke badan masing2 hehehehe termasuk aku. Mula2 selsema & batuk jer, then hari ni aku dah rasa nak demam & pening2 lak. Hmmmmm, nasib baik aku kerja malam so xyah lah rasenyer nak amik MC. Pening demam neh lain sket rasenyer.... macam mencucuk2.

Before masuk kerja tadi, sempat makan bihun sup kat restoran Langgaq bersama Alvin. Sedapppp. AiHhhhhh, demam2 pun ade selera makan gak kan aku kakakakaka.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...