Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saturday, May 14, 2011

Melalak lagi...

Dua hari lepas aku pi melalak lagi kikiki.. dlm jangka waktu yg singkat, baru bbrp minggu lepas pi karaoke. Saje je join Sony & Damian pi karaoke kat Redbox Low Yatt. After work morning shift dlm kol 3pm,... aku lepak jap kat opis sampai kol 5 then straight away gerak pi karoke naik keta Damian. Lepak kat opis dlm 2 jam tu pun sebenarnye bukan sekadar melepak tapi sempat solve kan issue dgn user aku si Jacob dari Taiwan.
Ok, berbalik kpd cite melalak kikiki,... sampai Redbox kol 05:45pm, start kol 6pm, after register je kami bertiga terus amik makanan dari buffet yg disediakan & melantak dgn penuh rakus hahahaha.... sebab kelaparan!!!!!



Selesai je makan,... sessi pun bermula. Suara aku sampai pecah menyanyi, ape x nye,.. amik lagu2 nada tinggi je, so kena gak menjerit, klu tak nnti,.. sumbang la jadinye lagu tuh kekeke..mmg dah sumbang pun lagu tu bila aku bawak dimana last2.... lagu tu dah macam bukan macam irama asal lagu tuh kakakakaka. Selesai karaoke dlm kol 11pm. Terus balik ... Sampai umah terus tido sebab esoknye aku kja pagi lak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...