Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Tuesday, May 17, 2011

Small Gathering with BFF's.

Today adalah small gathering bersama dua org bff ku iaitu Sam & Jazz. Plan asal sebenarnye nak kuar lunch bersama Sam but cancelled bile teringatkan member yg sorg lagi...Jazz!!!!! So utk itu,aku & sam decided to change our plan to make a small gathering at Jazz's nest. Apabila masing2 dah agree, aku & Sam pun singgah kat Shopping complex utk membeli juadah apa2 yg patut utk gathering nanti. Aku pasti Jazz skang ni pun baru bgn tido so (sebab time sam call tadi depa baru bgn tido katanyer).... kalau nak masak pun amik masa. Jadi better beli makanan yg dah siap masak kekekeke. Sampai je kat umah Jazz,..suasana terus jadi riuh rendah kakakakaka.... ye la maklum lama x jumpa... ade je yg nak diborakkan. Aku & Jazz lak apalagi terus je melantak sebabnye masing2 kelaparan kakakaka. Kat bawah ni la juadah small gathering kami bertiga. Ayam Sugarbun jer..... then added with some fries & jajan2 dari stor makanan rumah Jazz kekekeke.......

Below Pic : Habis je melantak, Jazz terus sibuk dgn house chores membasuh baju. Sam tgh sibuk melayari internet & aku lak....sibuk amik gambo kakakaka....

Below Pix : Focus Guysss!!!!!! (My bff's Jazz & Sam)

Below Pic : Living room.


Below pic : Dining Room.


Below Pic : Hehehehe.... Sam kena jadi model aku lak kali nehhhhh.....




Below Pic : Sempat menonton movie "The Tourist" sementara menanti masa utk balik.


Below Pic : Changing Room.....

Below Pic : Its time for me to go back home,... It's been a wonderful small gathering together. Thanks Sam & Jazz.


Will miss this moment.........:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...