Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Monday, April 11, 2011

AF9 Dalam rumah cermin (JJ Setiawangsa).

After habis dinner kat Wendy's tadi aku jalan2 kejap kat sekitar JJ Setiawangsa. Tetiba dekat main hall tu aku tgk ada rumah cermin & dalam tu semua pelajar AF9 tengah buat rutin harian... ade yg belajar menari, menyanyi etc...hehehehe. Tadi aku nampak lah juagak Eka, Afif, Erul,Amir, Aida,Nera, Kay,Miza, Azri, Raqib & Lena. Aku tgk pun sekali imbas je.... cuma yg paling aku nampak betul2 ialah Lena (sebab rambut die paling panjang senang nak cam) dan Afif (sebab die yg ala2 botak,pun senang nak cam)...hehehe.
*****Gambar bawah ni adalah rumah cermin tu, kat dalam semua pelajar AF9 & tenaga pengajar.

Selepas tgk pelajar AF9 dalam rumah cermin, aku lepak kejap tepi Fountain kat luar JJ meredakan perut yg tengah kenyang sambil melihat budak2 main air kat fountain tuh....kekekekeke.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...