Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Sunday, April 10, 2011

i-City, Reptilia Show & Durian.



Akhirnya jadi jugak plan jalan2 ke i-City. Tepat pukul 07:30pm (090411), Aku, Damian, Sony & Kak Intan bertolak dari Setiawangsa menuju ke i-City dengan menaiki kereta Damian. Ermmm,.. perjalanan agak jauh ditambah dgn Kesesakan lalulintas di Federal highway dekat simpang puchong. Nasib baik after lalu simpang Puchong, lalulintas kembali lancar...Fuhhhh Jenuh kalau sepanjang federal highway jammed jer. Ingatkan Sabtu takkan jammed, rupanya jammed gak. Sampai i-City dalam kol o8:30pm. Nak tau, semasa menaip ni, aku baru je sampai umah dari i-City, tapi lepak kejap kat bangsar utk supper...kekekeke.


Sebenarnye ada banyak lagi gambar lampu yang aku snap tapi xdpt nak tepek byk2 kat blog neh hehehehe, sebabnye byk sgt, Terlalu2 byk. Selain dari gambar2 lampu,... aku juga sempat masuk ke pameran reptilia di I-City. Mula2 tu aku xnak masuk memandangkan nak meneman kak Intan tunggu kat luar sebab Kak Intan nih lemah semangat tengok Ular,tak berani,geli katanye... tapi lama2 terpaksa akur utk masuk selepas dipujuk. Sian Kak Intan kekekeke tpaksa gak kuatkan hati masuk bersama kami hehehehe.














Setelah hampir sejam berada kat pameran reptilia,... kitorg pun amik keputusan nak balik. Tapi sebelum balik tu sempat singgah kejap kat pameran snow di i-City. Kuar je dari i-City,... terhidu plak bau durian tepi jalan kekekeke,... lalu..ape lagi,.. kami pun berhenti untuk makan durian sebelum meneruskan perjalanan ke Bangsar untuk supper.

Durian...Durian....Durian!!!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...