Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Friday, April 29, 2011

Cool & Kering...

Cool & Kering?.. Apeda Tajuk...kakaka.
Today ditempat kerja, pada mulanya agak free... hehehe,mmg heaven almaklumlah hari jumaat. Pagi aku sgt heaven & peaceful,.. cuma shift partner aku yg agak busy dengan issue depa dgn org Taiwan hehehe, aku goyang kaki. TAPI!!!!! lepas jer masuk kja balik lepas solat jumaat,.... issue aku dengan depa dari malaysia plak yg timbul... Alamak...hehehe. Tapi aku Cool jer,... malas nak emo sgt buat kerja kikiki. Lagi kena liaise dengan org Dallas,.. mampus aku kena sembur kakakakaka.Tapi aku dah well trained,.... Hati Kering ok, Kering.....
So walau ape pun yg berlaku pada aku dalam waktu kerja, as long as aku bole selesaikan,.... Ahamdulillah aku amat bersyukur. Depa nak sembur aku,... ha pi la sembur dgn ape ayat pun,... sebab aku dah immune hihihihi,... Cool & Kering...kakakakaka
Jom kita lari tajuk sat,.... jemput makan cendol Pulut,.. nih tadi aku makan kat luar kawasan office area2 setiawangsa.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...