Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saturday, April 9, 2011

Sunyee Semacham....

Sunyi ari ni kat umah. Biase la ari sabtu. Aku lak offday ari ni(sabtu) & esok(ahad). Bukan selalu aku dapat offday ari sabtu ahad neh kekeke, sebabnye offday aku ikut rotating shift. Ermm.... mlm tadi balik kerja aku terus bukak notebook & main game, chat kjap then rebah sampai la bangun tadi kol 11:30am+++, hehehe.
Bangun2 jer aku terus pasang tv kuat2 sebab suasana terlalu sunyi. kdg2 sunyi best tapi kdg2 bole buat aku rase semacham. Rase semacham bukan sebab takut hantu, tapi takut org pecah umah, sebab tu aku pasang tv kuat2 at least nmpak la gak umah ni at least ada org kat dalam. Kadang2 kalau malam, if housemate aku semua balik kampung, kaedah yg sama aku guna pasang tv kuat2,.....hehehehehe pas tu switch on lampu living room. Let say if aku kuar lak,... lampu living room aku biarkan terbuka... :-)


Sunyi kan nampak suasan umah aku. kekekeke,...
******* Damian Ajak gi iCity mlm ni,...nak shoot photo katanye. Tp Xtau jadee ke x sebab xconfirm lg. Nak tanya sonny kalau die nak join sekali... lagi best. Lagipun aku jarang dpt cuti sabtu ahad.... hopefully jadee.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...