Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Friday, April 15, 2011

Sanggup kerana tension.

Kerja malam hari ni penuh dgn perasaan menahan kesabaran dgn karenah pengguna yg memandang rendah pada support yg bersedia utk membantu menyelesaikan masalah mereka yg tidak seberapa. Dah lah bercakap xde adab, main lontar je, nasib baik malam ni mood aku baik sikit walaupun hati mmg menahan marah sgt2 rase mcm nak tempelak balik je org sebegini. Nasib baik shift partner aku Alvin banyak bantu aku dari segi motivasi mental hehehe, thanks Alvin kekeke.

SOP tetap SOP. Marah neh... tapi tahan jer!!!!!! Sakit hati tapi nak wat cmner dah adat kerja,aku buat2 cool jer. Last2 issue tu settle gak tapi atas bantuan sahabat ku Sham seorang technical support yg byk pengalaman,tu pun setelah puas bertikam lidah hihihi... Thanks a lot Sham atas pertolongan mu.

Setelah settle issue so called critical yg mmg x citical tadi tu, my supervisor sonny & Sham ajak pi kuar lepak minum2, aku apa lagi, terus setuju memandangkan dah x lalu nak dok kat office time neh kala hati tengah membara. Lepak minum kat mana?... Hmmmm kat Restaurant Ali Maju, Bukit Antarabangsa, punya la jauh dari office nak lepak kat situ, tension punya pasal, tak kisah, sanggup. Lepak2 kat Ali Maju adelah dalam 1 stgh jam, Waktu rehat aku dah la 1 jam jer hehehe, terlebih stgh jam lak, sian Alvin sorang2 kat office. Time nak gerak balik office tadi lebih kurang jam 3 pagi.

Pepsi tu aku beli saje ingat nak minum dalam keta sham on the way balik office tadi tp bile ingat pagi2 buta neh x baik minum air bergas, so aku simpan je lah. Tak baik minum pepsi ni sbnrnye, penah terbaca tentang keburukan nye. Jangan amalkan selalu, sekali sekala xper k... hehehehe.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...