Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Thursday, April 14, 2011

Ayam Masak Kicap & Susun Kopiko.

Hi bloggers,...hehe.
Today aku kerja malam lg,.. mcm semalam dan akan kerja malam sampai la ari sabtu neh hehehe. Hmmmm sebelum pi kerja tadi aku dah siap makan supper utk alas perut sebab ingat bila dah masuk office nnti xnak kuar dah beli itu ini utk isi perut. Sebabnye yelah... malas nak angkat & berjalan lepas duduk. Dan mmg xde masa nak kuar kalau ada issue penting yg perlukan perhatian 100% kekekeke. Pekerja yg bagus kan aku neh?... Pnuh emphaty & epathy kakaka,... xde lah, aku neh pun manusia biasa. Ok, tadi supper aku makan nasi + ayam potong masak kicap (photo bawah)supper tadi sekali ngan my shift partner Alvin. Gambo bawah ni utk my bff Sam, sebab tadi time chatting YM kat umah die pesan jgn lupe tepek gambo supper aku mlm ni kat blog kekekeke. Kualiti photo kurang memuaskan, xnampak ayam pun.


Kopiko kat bawah ni adalah stok persediaan utk aku kala mengantuk time kerja malam nih hahahaha. Aku tahu, tahap dadah kopiko ni xla kuat sgt sebab 2 or 3 packet yg mengandungi 8 biji satu packet pun lom tentu bole buat aku berjaga kekeke, saje utk persediaan kan. ermmmmm Lawa x aku susun kopiko bawah tu? hahahaha,.. xde kerja nak bhoowat la aku neh siap susun2 gula2 tu atas meja.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...