Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Friday, August 12, 2011

Berbuka Puasa hari ke-11.

Menu ku untuk berbuka puasa dihari ke 11 Ramadhan - Nasi Goreng Daging Masak Merah. Sementara menunggu waktu isyak, aku makan dan lepak sebentar kat restaurant condo tempat aku seringkali menikmati juadah berbuka heheeeee.

Selesai Solat Terawikh tadi aku sempat leoak-lepak kat Surau Condo dan berkenal- kenalan dengan beberapa orang penghuni Condo sambil menikmati Moreh. Al-maklum aku ni jarang ke surau, jadi aku amik kesempatan merapatkan silaturrahim di bulan Ramadhan ini. Harap-harap aku rajin juga ke surau selepas Ramadhan, yelah sebab dah ada kawan ke surau kan kekekeke........

Moreh tadi makan keropok ikan & Kuih Manis. (Gambar atas)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...