Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Monday, August 22, 2011

Bersama my Beloved pair niece & nephew.

Before habis Shift tadi rase tak sabar nak jumpa my niece and nephew. Yelah tak sabar nak melepas rindu kat mereka maklum dah dekat 4 bulan lebih tak jumpa. Tup tup mummy and my sis bagitahu yang si adik tu dah pandai melangkah untuk berjalan. Ni yang buat aku rasa makin tak sabar nak bertemu.
Now aku dah dah kat hotel de Palma Ampang,nasib baik abg ipar dan kakak ku still awake Kalau tak alamatnyer terkurung le aku kat luar,but sampai-sampai jer tengok mereka berdua sikecik tu dah lena dibuai mimpi kekeke, tak sabar nak tunggu mereka berdua bangun esok pagi nak main-main dan melepas rindu. Photo bawah ni aku ambil time sikecik berdua tu tengah tido lena sesampainya aku dihotel.

Syoknye rasa tengok my beloved pair niece & nephew tidur berpelukan macam tu. Nampak very close to each other. Aku time ni memang rasa tak sabar nak tunggu mereka bangun tapi apakan daya, kena juga tunggu sampai esok pagi. Maka,.... pada keesokan harinya,.. selepas mereka berdua bangun.. activity yang aku paling suka,...bermain-bersama mereka!!!!... sampai main kat bawah katil...kekeke dan main snap2 photo.



Si adik tu main ikut si kakak,..manakala kakak jadi ketua,.. lead si adik buat itu ini. Sikakak masuk bawah katil, baring kat lantai & nak tengok kat tingkap, si adik pun nak ikut sekali. Ape yang kakak dia buat semua dia nak ikut buat hehehe, seronok tengok telatah mereka. Aku?.. hehehe,..aku jadi tukang layan & jadi orang jahat main kejar-kejar kakakaka. Tetiba sikecik muncung,... sebab ape? Sebab Tak mandi lagi, Patut la bau Machemmmmmmm!!!!!!

Lepas mandi,... Sambung main kejap tp si adik dah meragam nak mintak susu. Abah die kasi susu & si adik hampir terlelap manakala si kakak sibuk menelaah Ipad2. Main ape dalam Ipad tu kakak?.. Wahhh pandai nyer,... main suai padan rupa nya hehehehe.




Finally, turn si kakak pulak nak susu hehehehe maybe dah penatlah tu buat suai padan gambar dalam Ipad. Si adik pula dah selesai menyusu, tadi nampak macam nak terlelap tapi tak jadi, so die main-main kejap ngan angah die yg sedang menaip blog neh hehehe. Last- last dua-dua kena suruh tido oleh si ibu sebelum keluar jalan-jalan sekitar KL kikiki.

Chayanggggg amat kat mereka berdua neh....:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...