Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Sunday, August 21, 2011

Ikan Bakar HOT-HOT & Tomyam.

Yeahh,... itulah nama tempat aku berbuka puasa sebentar tadi bersama Sony. Lokasi di Setiawangsa sahaja. Sony kata Tomyam kat sini sedap so aku pun nak je try rase masakan kat situ hehe. Menu aku berbuka tadi adalah Daging masak Kunyit & Tomyam campur, ermmm gaambo aku tak amik sebabnye kami order menu lebih kurang pukul 7.15pm, makanannya sampai pukul 7.45pm hehehe, jadi sampai je makanan terus makan sampai terlupa nak amik gambar kekekeke tersangat-sangatlah kelaparan. Memang sedap tomyam die seriouly mention. Jengah lah ke Hot-Hot ni kalau nak rase. Ni je lah gamba yg sempat aku amik hehe. Selamat berbuka kepada seluruh umat islam.:-)


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...