Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saturday, August 20, 2011

Ohhhh Caramel Pudding...:-)

Seperti bulan puasa yg lepas-lepas, aku mesti mempunyai satu makanan favourite. Dulu kalau berbuka puasa jer, aku mesti beli Bergedil, Tak boleh takder kekeke. Pas tu pada tahun berikutnya pulak kena ada Air Asamboi pekat. Dan untuk tahun ni plak, aku mcm mengidamkan Caramel Pudding. Baru semalam aku start makan Caramel pudding ni sebenarnye sebab yelah, kerja petang so, untuk berbuka memang kena gi Bazaar, Cari punya cari, maka ianya menjadi pilihan hahahahaha. Sampai la ni lah aku jadi suka makan Caramel Pudding neh. So menu aku untuk berbuka puasa dihari yang ke- 20 ialah seperti dibawah. Alhamdulillah untuk rezeki berbuka pada hari ni.:-)

Juadah ku hanya kuih muih. Diantaranya Karipap Sardine & Daging, Cucur Udang & Cakoi bersambal. Ni pun aku tak makan semua sekaligus. After Maghrib, aku continue balik kedarah. Slow-slow menelan... tak gitu?....hehehe..:-)

Ohhhh Caramel Pudding....Love this!!!!!

Selamat berbuka. Tinggal beberapa minute je lagi..:-)

1 comment:

John J Foster said...

wow Not had caramel pudding but it looks so nice, yum yum I want.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...