Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Tuesday, August 9, 2011

Tukar duit untuk duit raya.

Hi readers,
Dah tukar wang kecil untuk angpow Aidilfitri tak? hahaha
Aku belum lg, maybe esok, sebab esok aku offday jadi leh pi bank utk tukar duit for Aidilfitri. Biasanya aku akan tukar RM100- Seringgit2 & another RM100 lg Lima2 ringgit. RM200 jer cukup lah utk dibahagikan kpd anak- anak buah & Cousins ku yg masih kecil hehehe. Lain2 tu utk datuk nenek & my parents. Hmmmmm pagi tadi bila fikir pasal nak tukar duit ni aku tetiba terfikir pasal sampul raya!!!!
Nasib baik dalam simpanan aku masih ada lagi samput duit raya yg masih belum diguna. Boleh lah guna untuk aidilfitri tahun ni nanti. Agak byk gak, ......nasib baik la aku kemas bilik hari tu tiba- tiba terjumpa sampul2 ni, kalau tak, aku dah tak tahu kat mana nak cari. Selalunya kwn2 yg berikan, cuma aku tak pasti kalau company aku ade kasi ke tak jer untuk staff2 macam company2 lain kekeke. Hmmmm Hopefully esok dpt tukar duit sebab klu tukar lambat sgt sampai nak dekat raya, bank mesti tak nak tukar.

Ni le sampul2 duit raya yg aku jumpa dalam kotak time kemas bilik ari tu. Rupa-rupanya ada lagi, leh guna utk raya ni :-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...