Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Saturday, August 27, 2011

Membeli Belah di Masjid India.

Beberapa hari lepas aku pergi membeli belah kat Masjid India. Pi sana semata2 nak beli pesan Mummy untuk beli biskut raya byk2 hehehehe. Huh byk gak la aku beli, maklum Mummy jrang buat biskut, tapi Cake yelah depa buat. Jadi pada hari Khamis lepas aku pi mencari2 beberapa biskut raya untuk dibawa balik kampung sempena Aidilfitri ini. Sesampai di Masjid india dalam waktu Zohor la plak, aku singgah kat Masjid india yg betul untuk solat. Seriously bgitau yg ini adalah 1st time aku solat kat sini tau...hehehehe.

Selesai Zuhur, aku sempat snap photo kat penjuru tingkap kat dalam masjid tgk suasana kat luar,..ermmm ramai gak la org membeli belah. Tapi rasanya time ni awal lagi, baru dekat pukul 2. Petang2 sket mesti crowded Bazar Masjid India ni.

Ni Kat dalam Mydin. Aku sempat beli 2 kotak biskut kat Sini. Yang selebihnya aku beli kat Jalan TAR.

Ni lah suasana bila dah petang skit, orang semakin ramai. Time ni aku tgh on the way menuju ke LRT Putra Masjid Jamek. Rushing time ni sebab tak nak berebut masuk train nanti. Huihhh jenuh tau nak berhimpit2 dalam train,..semput nafas aku nanti..kekeke.


1 comment:

NA said...

Lama tak pergi Masjid India. Tapi memanglah pening pergi bulan puasa.

-wina1979-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...