Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Friday, August 12, 2011

Memang Kagum.


Terjaga since pukul 2.30am tadi sampai now la aku tak boleh tidur dah. Aku tidur since balik dari terawikh kol 10.30pm semalam. Nampaknya sampai Subuh la aku tak tidur ni. Tak pe lah, elok gak, after Subuh bole bersiap pi kerja terus, tak perlu kunci jam.
Hmmmm,... aku sempat blogwalking tadi and dalam banyak-banyak blog yang aku baca awal pagi ni, ada satu post cerita pengajaran yang membuatkan aku rasa kagum. Cerita tentang budak penjual kuih. Nak baca? Sila click link kat bawah ni untuk pergi ke blog post yang aku maksudkan. Enjoy reading.

SILA KLIK SINI UTK BACA


2 comments:

S.A. said...

Salam Elham , Thank you for following my blogs, follow you blog too. Selamat Berpuasa.

eLham Hardy said...

S.A. Selamat Berpuasa to u too..:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...