Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Wednesday, August 3, 2011

Jarang je.

Aku jarang pi surau lagi2 kalau solat subuh. Tetiba ari ni nak pi surau. Sebabnye,.. kat bilik aku dah xde tempat nak sembahyang. Brg2 semua sana sini sebab aku lum habis kemas lg bilik aku tu. Jadi, aku pi la surau hehehehe. Dalam perjalanan menuju ke surau condo ni tadi... syok nye rase hati tgk ketenangan suasana subuh,...tenang jer. Indahnya suasana Subuh......

Hmmm,.... Now aku dah kat bilik, baru nak bersiap sedia mengemas. Byk nyer brg yg nak di kemas neh adoiii. Hopefully aku dpt selesaikan misi mengemas bilik ni sebelum tengahari ataupun sebelum berbuka. Malam ni lak kerja shift malam, memang kena gak kemaskan bilik sampai kemas ari ni gak......argghhhhhh bilik ku yg mcm tongkang pecah. Hehehehe xde gambo, malu ar nak tunjuk bilik bujang yg bersepah, nanti dah kemas aku amik gambo...kakakaka.

Selamat menjalani ibadah puasa...:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...