Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Wednesday, August 17, 2011

Berbuka Puasa hari ke-16 & Salam Nuzul Al-Quran.

Berbuka puasa pada hari ke- 16 aku ditemani officemate ku Fadli. Makan Ikan bakar kat "Leha Kelfood" Taman Melati. Hmmm not bad, boleh lah. Decide nak makan kat sini sebab nak belanja Fadli berbuka sebab ari tu depa dah belanja makan aku hehe. Lagipun Leha Kelfood ni dekat je ngan umah aku so nak gi pun xlah jauh. Lepas berbuka boleh terus pi surau utk terawikh. Jom tgk menu berbuka aku utk hari yg ke 16.

Inilah juadah kami. Simple jer sebenarnya kan, Takde lah melampaui batasan.kekeke.

Ikan Bakarku.

Kuah tu adalah kuah Ayam percik. Tak tau nape aku lebih suka kuah ni dari kuah asal.

Ubi goreng Fadli.

Kerabu mangga Favourite aku.


After berbuka terus singgah kat Surau condo tempat aku tinggal. Fadli pun terus join sekali sampai habis terawikh dan sampai habis ceramah dari penceramah jemputan malam tu. Salam Nuzul Al-Quran 2011.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...