Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Wednesday, August 10, 2011

Rotate masa tidur.

Tak boleh tido lak malam ni. Sebabnye dah seminggu kerja night shift waktu tidur ku adalah siang hari. Now aku kat umah dlm bilik (offday) tgh berusaha nak tido tp payah. Lusa dah start kerja pagi utk 5 hari. Terpaksa rotate masa tidur dah ni. Kalau tak, naya jer aku tertidur kat office if kerja pagi nanti. Aduhh payah nyer nak buat mata tidur.
Apa yg aku buat tika ini?....hehehehe, tgh browsing, update FFD, chatting & tgk Siaran Langsung Solat Terawikh dari Mekah. Hopefully mata leh ngantuk tapi segar bugar jer neh. Problem yang ni aku Tak consider as insomnia kerana ini adalah masalah sleep rotating, sama macam kerja aku gak,... shift rotating.kekekeke. Hmmmm tenangnyer rase bile dgr Solat Terawikh dr Mekah.........:-)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...