Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Monday, August 29, 2011

Berbuka Puasa hari ke-28, Sahur hari ke-29.

Menu ku untuk berbuka pada hari yg ke-28 Ramadhan tadi adalah Nasi Tomato & Ayam Berempah. Juadah ni aku beli kat Bazar Ramadhan Setiawangsa berdepan dengan Sekinchan ikan Bakar. Alhamdulillah untuk rezeki berbuka hari ini.

Sahurku pula agak awal denagn menu yg sama seperti semalam, Mee Goreng. Aku ni malas nak kuar beli makanan time kerja nanti, jadi aku beli awal. Malam ni adalah hari terakhir aku bekerja sebelum Aidilfitri dimana esok petang aku dah terbang balik ke kampung halaman.

2 comments:

Happy walker said...

nice food ~ walking here with a smile. take care.. have a nice day ~ =D

Regards,
http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

NA said...

Lama tak masuk sini. Weh bercuti lagi ke? Pos buka puasa lagi. Hehe.

-wina1979-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...