Assalamualaykum Warahmatullahi Wabarakatuh

Friday, August 5, 2011

Siang Puasa dikala Malam Bekerja.


Berpuasa dikala kita bekerja pada waktu malam, apakah kesannya pada siang hari? Sudah semestinya kita akan tidur. Hahaha,.. itulah yg aku alami sepanjang bbrp hari kerja shift malam dibulan puasa neh. Balik2 kerja kol 7am, sampai umah kol 7.45am terus tido sebab mengantuk. Bangun pula tak tentu,.. kdg2 tengahri,kdg2 lak sampai ke petang.Aktiviti di siang hari hanya diisi dgn tidur. Makruh X makruh tu,.. ermmm aku tawakal jer, sebab mmg kena tidur gak sebab klu X, malam berikutnye habis lah mengantuk time kerja malam.Nak tido waktu kerja malam mmg bole, tapi masalahye mata x ngantuk sebab siang dah puas tido hehehehe. Ada pro & cons gak kan Kerja shift neh lagi2 if bulan posa. Perkara2 yg nak dibuat disiang hari terbatas. Tidur lama risau makruh pula. Today itself,... aku overslept X gi solat jumaat.Tidur sampai ptg sebab penat, alasan yg mmg X boleh diterima pakai kan lol!! Ok readers, sekadar berkongsi yea...chill out!!!
Gambar atast tu?.. haha Xder kaitan. Saje aku letak. Gambar kotak2 kat bilik aku yg lom siap dikemas Tak tau bile siapnyer kekekeke.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...